Sanal Santral Özellikleri

09-12-2021 14:38
Sanal Santral Özellikleri

Bulut Santral Özellikleri Nelerdir? Aykom Bulut Santral


  • Robot Operatör (IVR) : Sesli yanıt sistemi (IVR), sizi arayanlara istediğiniz ses dosyalarını dinletip, tuşlamalara göre farklı dahililere yada departmanlara çağrıyı yönlendirmeyi sağlar.

     

  • Ses Kayıt Sistemi: Aykom Bulut santralde yapılan görüşmelerin ses kayıtlarını web arayüzünden dinleyebilmenizi sağlar. Ayrıca Google Drive Entegrasyonu (ücretsiz) ile drive hesabınıza yedekleyebilirsiniz. Ftp sunucu üzerinde de yedek alınabilmektedir.

     

  • Sesli Mesaj: Sistem içinde bulunan abonelerin ya da dışarıdan arayan kişilerin herhangi bir aboneye sesli mesaj bırakmasını sağlar.

     

  • Sesli Mesaj E-posta Gönderimi: Bırakılan mesaj anında kayıtlı e-posta adresine gönderilebilir. Böylece kullanıcılar her noktadan mesajlarına erişebilirler.

     

  • Web Erişimi Ve Yönetimi: Kullanıcıların kendi telefon işlemlerini, bilgisayarlarından, tabletlerinden veya akıllı mobil telefonlarından kullanmalarına olanak sağlayan özelliktir. Sistem Yöneticisi yada Aboneler web sayfaları üzerinden kendi sesli mesajları, çağrı kayıtları gibi bilgileri görebilir, günlük iletişim parametrelerini kontrol edebilirler.

     

  • Eş Zamanlı Sınırsız Çağrı: Sanal santraliniz, eş zamanlı sınırsız çağrı karşılayabilir.

     

  • Gelişmiş Dahili Yönetim: Şirket personellerinizi bulut santralinizin (sanal santral) birer dahilisi olarak ayarlayabilir, her bir dahiliye özel tanımlamalar yapabilirsiniz.

     

     

  • Şube ve Dahililer Arasında Ücretsiz Görüşme

     

  • Konferans: Gelen ve giden aramalarda, üçüncü bir numarayı konuşmaya dahil edebilirsiniz.

     

  • Görüşme ve Raporları: Numaralarınıza gelen ve giden tüm çağrıları, sizi arayıp cevaplanmayan çağrıları, dahililerin gün, hafta ve ay bazında yaptığı tüm çağrı sayısını ve konuşma süresini raporlayabilirsiniz.

     

  • Tatil Günleri Ayarları: Aykom Sanal santraliniz, özel bir tanımlama yapmanıza gerek kalmadan, resmi tatillerde otomatik olarak mesai dışı senaryonuzu devreye alabilir.

     

  • Rehber Listesine Kayıt : Aykom Sanal Santral içerisindeki rehbere datanızı kaydedebilir, çağrılarda ekranda kişi bilgilerini görebilirsiniz.

     

  • Meşguliyet Tablosu: Dahililerinizin meşguliyet durumlarını ve kuyrukta bekleyen çağrıların durumlarını santralinizin web arayüzünden anlık olarak izleyebilirsiniz.


  • Personel Yetkilendirme: Aykom Bulut Santral web arayüzüne erişim sağlayabilecek personel hesapları oluşturabilir, oluşturulan kullanıcılara ilişkin çeşitli yetkiler tanımlayabilirsiniz.

     

  • Yazılım Entegrasyon Desteği (API) : Kullanmış olduğunuz yazılımınızla sanal santralinizi entegre ederek; gelen aramalarınızda, arayan kişi bilgilerini yazılımınız üzerinde açabilir, arama başlatabilir, görüşmelerinizin ses kayıtlarını yazılımınızdan dinleyip indirebilirsiniz (bilgi alınız).


Aykom Bulut Santrala Geçmenin Tam Zamanı  0216 3452288 - satis@aykom.com.tr 

Talepleriniz için kayıt oluşturun, size dönelim.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.