Hakkımızda

Aykom, Elektronik iletişim sistemleri sektöründe faaliyet göstermek üzere 2000 yılında İstanbul’da kurulmuştur. Telekomünikasyon ürünlerini kurumsal firmalar ve son kullanıcılara en iyi şekilde kullandırmayı, teknolojik gelişmeleri takip ederek firmlara daha iyi bir iletişim altyapısı oluşturmayı amaç edinmiştir. Firmaların, taleplerinin en iyi şekilde değerlendirilmesi ve doğru iletişim ürünlerini seçmesini, iletişim ürünlerinden en iyi ve doğru biçimde yararlanılmasını sağlamayı ilke edinmiş. Dürüst çalışma prensipleri ile sektörde bini aşkın firma tarafından tercih edilmiş olan Aykom, başta İstanbul ve Antalya'da olmak üzere ülke genelinde birçok firmaya gönderdiği ürünlerle başarısını tescillemiştir.

Aykom, hedefleri, ilke ve prensipleri doğrultusunda sizlere daha iyi hizmet edebilmek için çalışmalarına hızla devam edecektir...

HİZMETLERİMİZ
Yerinde servis hizmetleri; firmaların taleplerine göre arızaların giderilmesi ya da ilave birtakım çalışmaların yapılmasıdır. Bu süreç, işletme yetkililerinin servisimize ulaşmasından sonra, arızanın  ya da yapılacak ilave çalışmanın durumuna göre belirlenecek bir zamanda işletilir. Teknik servis personelimiz talebe cevap vermek amacıyla işletmeye belirlenen sürede yerinde teknik destek vermek için ulaşır.
Telefonda ve uzaktan destek hizmetleri ; işletmelerin servisimize telefonla ulaşması ile birlikte teknik personelimizin, arızanın ya da talebin durumuna göre, arayan yetkiliye telefonda programlama yaptırması ile sorunun çözülmesi ya da talebin yerine getirilmesi çalışmasıdır. Ayrıca santralinde sorun oluşan kurumların santral sistemine uzaktan bağlanılarak yapılan çözümlemeleri de kapsamaktadır.
 Bakım anlaşması hizmetleri ; işletmelerde bulunan telekomünikasyon sistemleri ve buna bağlı donanımlar ile kablo altyapısı belirlenen şartlar doğrultusunda yapılan sözleşme ile servis ve danışmanlık hizmetleri konusunda garanti altına alınmış olunur. Bu sözleşme şartları, kurumda kullanılan altyapıya göre hazırlanarak donanım (parça) hariç ya da donanım dahil olarak yapılabilmektedir. Aykom İletişim ile kurumlar arasında yapılan sözleşme ile kurumlar hafta içi 08:30-19:00, hafta sonu 09:00-14:00 saatleri arasında servisimizden destek alabilmektedir. Ayrıca acil durumlar için 24 saat ulaşılabilecek gsm numaraları da sözleşmelerde belirtilmektedir.

Karel Servis - Karel Telefon Santralleri - Ataşehir Karel Servisi - Karel Servis Ataşehir - Karel Servis Üsküdar - Göztepe Karel Servisi - Karel Santral Teknik Servisi - Karel Antalya - Antalya Karel Servisi - Muratpaşa Karel Servis - Karel Santral Fiyat - Multitek Antalya - Fortel Servis Antalya - IP Santral Antalya - Antalya IP Santral Fiyatları - Antalya Santralci - Fortel IP Santral - Karel MS48C Fiyat - Çağlayan Karel Servis - Lara Karel Servis - Güzeloba Karel Servis - Side Karel Servis - Alanya Karel Servisi - Konyaaltı Karel Servis - Karel Otel Santralı - Multitek Antalya Servisi